MATRICULA 2024/2025: cursos distintos de 1º

Para o alumnado matriculado no curso 2023/2024

Como en anos anteriores, vamos a realizar a matrícula de xeito telemático.

Entón, para confirmar a matrícula para o vindeiro curso tan só teredes que formalizar o pago e enviar o resgardo ao centro mediante Centrosnet e nos prazos establecidos para cada grao. Non teredes que pasar polo conservatorio nin a recoller o sobre nin a entregar ningunha documentación. Estas instrucións do procedemento de matrícula están tamén en Centrosnet.

OLLO! A aplicación non permite adxuntar arquivos na mensaxe polo que teredes que facelo entrando no enlace da nosa web: www.informaticacentros.com/centrosnet/ultralogin.php

PRAZOS DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2024/2025 para cursos distintos de 1º:

– O ALUMNADO CON MATERIAS PENDENTES FARÁ A MATRÍCULA EN XUÑO DESPOIS DOS EXAMES DE RECUPERACIÓN, que serán entre o 20 e o 25 de xuño segundo o calendario que se publicará na web: Consultar aquí

GRAO ELEMENTAL: Dende a entrega de notas ata o 27 de xuño.

GRAO PROFESIONAL: Dende a entrega de notas ata o 28 de xuño.

GRAO ELEMENTAL: de 1º a 4º curso, ata o 27 de xuño (ás 14 horas)Titorial de pago (pinchar aquí)

Para enviar a taxa e/ou confirmar a matrícula, teredes que seguir os seguintes pasos:
       1. Entrar en Centrosnet
       2. Ir a General
       3. Entrar en Mensajes, noticias y archivos
       4. Clicar en Enviar mensaje. Eleximos Secretaría e pichamos en Archivo. Buscamos o documento e damoslle a Subir e despois a Cerrar.
       5. En Asunto poñeremos: apelidos e nome do alumno/a e o curso.
       6. No corpo de mensaxe poderedes indicar os cambios nos datos persoais (teléfono, email, …), no caso de habelos.
       7. Darlle a Enviar. Recibiredes confirmación unha vez tramitada a matrícula.

–> IMPORTANTE: co fin de recoller información para elaborar os horarios, precisamos que cubrades a seguinte enquisa canto antes: Enquisa Horarios Elemental (Pinchar aquí)
Os horarios provisionais das clases de grupo sairán publicados a primeira semana de xullo. Permanecede atentos á esta web.

GRAO PROFESIONAL: 2º a 6º curso, ata o 28 de xuño (ás 14  horas). Titorial do pago (ver aquí)

Para enviar a taxa e/ou confirmar a matrícula, teredes que entrar en Centrosnet e enviarnos unha mensaxe na que adxuntedes o resgardo da taxa. Se sodes solicitantes de bolsa teredes que enviar resgardo da solicitude.

–> IMPORTANTE:  co fin de recoller información para elaborar os horarios, precisamos que cubrades a seguinte enquisa canto antes: Enquisa Horarios Profesional (pinchar aquí)
Os horarios provisionais das clases de grupo (teóricas) sairán publicados a primeira semana de xullo. Permanecede atentos á esta web.

*SEXTO CURSO: Os alumnos terán que elexir un itinerario e unha optativa. Consultar Listado de Itinerarios e OptativasResume dos itinerarios e Resume das Optativas

*Podes consultar os materias que se imparten nos distintos cursos segundo o instrumento na páxina web :Plans de estudos

Se tedes dúbidas sobre a matrícula enviade un email ao enderezo: cmus.pontevedra@edu.xunta.gal ou chamade ao teléfono 886151546 (de 9 a 14 horas).